Den čtrnáctý osmý - Jillian Michaels 30 Day Shred level 2 + 8 km běh!

30. července 2014 v 6:04 | Verča |  Workout
Joo! Jo! Joo!

Tak jsem o včera oficiálně dala! :-) 8 km běhu! Kamarádka dala jen 5 km, protože jí bolela noha, jak blázen, ale já to nevzdala a tu osmičku dala! Sice jsem už v posledních pár metrech necítila nohy, ale nevadí :D A další cíl? 10 km! Představa hrozná, fakt :D v prvních asi dvou kilometrech jsem myslela, že umřu. Byla jsem si téměř jistá, že to nedám, ani kdybych chtěla. A pak jsem chytla druhou vlnu energie a bylo to :D Jsem tak pyšná! A klepu si na rameno :D


Jinak ještě před běháním jsem si dala Jillian 30 DS level 2. Tak se vůbec nedivím, že jsem padala na hubu :D Ale pocit dobrej jen ty ruce z toho docela bolely :D A mám docela strach, že pálím svaly, než-li tuky. Nebo prostě že hubnu špatně. Jestli mám špatně stavěné cvičení. Ale četla jsem, že nejdřív se má rozehřát, posilovat, a pak až nějaký to kardio na ty tuky. Tak v tom mám pořád zmatek, poradíte? :-) Jsem totiž blbec :D


Jinak se nedivte, proč jsem ta brzo vzhůru. Brácha vstával do práce a prostě mě jaksi vzbudil. No, tak jsem od 5:00 vzhůru a jsem z toho fakt nadšená :D No co..Raní ptáče, dál doskáče. Já ale možná tak doskáču zpátky do postele :D
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Anet AK. Anet AK. | Web | 30. července 2014 v 8:02 | Reagovat

Gratuluju k 8 km! :) Taky se dneska chystám, tak uvidíme! Nejvíc jdou tuky dolů při tepový frekvenci mezi 65-85% a delší námaze (cca 40 minut), pokud máš hodně vysokou tepovku nebo příliš velkou zátěž v krátkým intervalu s nedostatečným odpočinkem a příjmem bílkovin, tak se může stát, že buď pálíš vlastní svaly anebo cukry přijaté jídlem a k tukům se nedostaneš. Ale to je jen co jsem vyčetla, bylo mi řečeno na spinningu a tak, nejsem odborník, třeba ti někdo poradí líp :) Myslím, že Jillian je ne pálení tuků super, protože je to intervalové cvičení a zas tak úplně se u něho člověk neztrhá :)

2 Andie Andie | Web | 30. července 2014 v 13:55 | Reagovat

8km a ještě Jill? wow, jsi dobrá! :)
jinak já většinou dělám cardio jako první, protože tím nastartuji spalování tuků a spaluji pak víc i při posilování, ale asi má na to každý jiný názor a postup :D

3 Ko Ky Ko Ky | Web | 30. července 2014 v 21:39 | Reagovat

Tedy, tak to před tebou smekám a držím palce,ať dáš i těch 10 km :)

hezky jsi si zacvičila:) tímto stylem brzy budeš mít svou vysněnou postavu:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama