Den šestnáctý - Posilování na břicho a rychlochůze

27. června 2014 v 18:35 | Verča |  Workout
Ježiš, toto letí. Už je to 16 dní, co se držím a fakt pilně cvičím. Upřímně si na to začínám docela zvykat. Já vím, že 16 dní je ještě nic, ale mohla jsem to hned po týdnu vzdát. A nevzdala jsem to! Tak jsem na sebe pyšná.

Dnes jsem si dala posilování na bříško levelu 2 a musím na to říct jedině "Au!". Co nesnáším, jsou sklapovačky a ony prostě musí být v každém takovém videu! Navíc mám problém, aby mi bedra ležela stále na zemi, ale pracuji na tom a mám dojem, že už se lepším, soustředím.


Teď ještě plánuji, že si dám sluchátka do uší, nasadit kraťasy a triko a vyjdu si pěkně do přírody na super rychlou procházku. Trochu asi i kopce a tak... místo běhu - ten už mám naplánovaný zítra :-) Makáme, makáme, makáááme!
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Anelly Anelly | 27. června 2014 v 18:44 | Reagovat

pokud se už teď lepšíš, bude to brzy určitě uplně v pohodě, gratuluji k vydržení, já už cvičím 3 měsíce ale teprve 5 dní na buchtičky :-D Jé, já bych se dneska už nedokopala 8-)

2 Ko Ky Ko Ky | Web | 28. června 2014 v 13:58 | Reagovat

Neboj určitě ty sklapovačky zvládneš;)
tedy ty tolik běháš,taky bych chtěla chodit běhat,ale nějak mě to nebere :/

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama